Whiehoe goed nieuws! - Reisverslag uit Matugama, Sri Lanka van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu Whiehoe goed nieuws! - Reisverslag uit Matugama, Sri Lanka van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu

Whiehoe goed nieuws!

Door: Sigurd en Renee

Blijf op de hoogte en volg Morris Sigurd & Renee

29 Juni 2011 | Sri Lanka, Matugama

WE GAAN NAAR NEPAL!!!

Folko, Esther en hun 2 kids (broer van Sigurd + Esther, Micha en Jesse) gaan naar Nepal! Esther gaat er stage lopen en wij gaan ze opzoeken!

Vandaag over 3 weken houden we ons afscheid feestje, dan de donderdag beginnen we aan ons afscheidsreisje in Sri Lanka, 31 juli nemen we het vliegtuig naar Chennai in India en dan beginnen we aan de tocht naar Nepal door India met bus en trein.
Vanuit Nepal nemen we een vlucht terug naar Mombay, in India, om daar onze terug vlucht, op 29 september, te halen naar Nederland. 30 september landen we weer in Nederland.

In Nederland kunnen we de eerste maand, maand oktober, op het huisje van Folko en Esther passen. Als zij weer terug komen uit Nepal gaan Anja en Bert (ouders Sigurd) opreis en mogen we daar 2 maanden voor de planten zorgen....

Leuke planning toch?!!! Haha :)

Voor jullie in Nederland allemaal een hele fijne zomervakantie!
Dikke knuffel en veel liefs

• 29 Juni 2011 - 10:20

EJ:

Dear friends, wat een mooie berichten allemaal. Parytime met Folco en Esther en dan de geweldige trip die jullie nog gaan maken.

Dank voor jullie brief op eigen papier. Hij hangt aan de deur!

Hier alles wel, geen specifieke veranderingen of grote plannen, best saai, maar ook wel weer relaxed.

Grootste nieuws is dat Charissa na 15 lessen haar rijbewijs heeft gehaald in 1 keer (wel beetje geholpen :) )

We blijven jullie volgen, geniet van al moois en elkaar, dikke knuff. ook voor Sigurd.

• 29 Juni 2011 - 10:29

Ons:

heeee lieve lui, super bericht
    zie mijn mail over malariapillen
    dat jullie ook daar geen blijvende herinnering over gaan houden aan Nepalese??? beesies
    en Charissa, gefeliciteerd
    xxx

• 29 Juni 2011 - 15:04

Milly:

Geweldig zeg!!! Schijnt een heel bijzondere ervaring te zijn, ook de Stupa's schijnen heel mooi te zijn en vooral natuurlijk de inmens hoge en besneeuwde bergtoppen!
    :D Echt heerlijk dat jullie dit zo kunnen en gaan combineren, wat een reis en wat een ervaringen! Hoop dat de familie jullie nog herkent, maar jullie zijn dan een schat aan ervaringen rijker en wijzer... ;)
    Veel voorpret en sterkte met het naderend afscheid :-)
    Ook een knuffff van hier... ;)

• 30 Juni 2011 - 06:21

Jelmerrr:

Hey lieverds.

Goede vooruitzichten!!!! Oelala, jullie gaan door 2 landjes heen reizen waar ik echt heel veel van hou.

Geniet alvast van de voorpret en ff een tip. Zorgen jullie voor goede visums :p

Om Sri Lanka uit te kunnen heb je ook een geldig visa nodig he..

We bellen binnenkort wel ff

Dikke knuffelll

Jelmer