Een eigen huis, een plek onder de zon.... - Reisverslag uit Boijl, Nederland van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu Een eigen huis, een plek onder de zon.... - Reisverslag uit Boijl, Nederland van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu

Een eigen huis, een plek onder de zon....

Door: Sigurd en Renee

Blijf op de hoogte en volg Morris Sigurd & Renee

22 November 2011 | Nederland, Boijl

Zo he dat is lang geleden!
Zomaar een berichtje op te site!
Zomaar, om te vertellen dat we vrijdag de sleutel krijgen van ons eigen plekje!!!

Gister zijn we naar Carex, antikraak organisatie in Friesland, geweest voor een intakegesprek. Vanochtend werden we opgebeld "het is wel erg snel gegaan, maar we hebben een woning voor jullie"

We zijn net even wezen kijken en vrijdag mogen we de sleutel ophalen.

Een rijtjeswoning, 3 slaapkamers, achtertuintje en dat allemaal in Heerenveen voor 150 euro per maand.

Wij zijn helemaal blij! Een eigen plekje en waarschijnlijk genoeg om op te knappen. Leuk leuk leuk!!!
Als jullie verf over hebben, borden, meubels, gordijnen, vloerbedekking, koelkast, wasmachine, kooktoestel, stofzuiger... noem maar op... laat het dan maar weten!

Heel veel liefs
Sigurd en Renee

• 22 November 2011 - 12:05

Boudewijn :

Jongens dit is super fantastisch!!!
    Van harte. Maak er wat moois van.

• 22 November 2011 - 12:05

Mam:

Jeetje zeg, gefeliciteerd met jullie eerste plekje. Fantastisch en dat helemaal in Friesland haha...........
    (ik zég niks)!!!! En zo snel nog wel.
    Tuurlijk, kom maar kijken in de schuur en op zolder. En vergeet niet, de kringloop en marktplaats.
    xx

• 22 November 2011 - 12:12

Jeffrey:

Heey Jullie,
    Super gaaf hebben jullie mooi voor elkaar!! Succes met alles!.. Sigurd heb je al werk gevonden? ik ga 9 dec hoogstwaarschijnlijk contract tekenen bij USG Innotiv in Amersfoort:D!
    Hoelang hebben jullie zekerheid van dit huis? dat je niet alles gaat verbouwen en er over een jaar weer uit moet:S

Groeten Jeff.

• 22 November 2011 - 12:26

Fokko & Thecla:

Hé joh wat een heweldig bericht, gefeliciteerd!!!!
    We zijn bezig metv opruimen van ons huis. Als we iets uit jullie rijyje vinden laten we het jullie weten.
    Liefs en knuffel,
    Thecla en Fokko

• 23 November 2011 - 15:47

Milly:

Super zeg, gefeliciteerd en veel geluk in jullie huisje!!! :D

Dat is idd niet duur, of is het p.p., want hier is dat wel zo dat ieder dat apart betaalt, maar dan is het nog goedkoop!
    In ieder geval heel snel en fijn om er lekker samen en met vrienden aan de gang te gaan!
    Het is jullie van harte gegund!!!
    Liefs, Milly

• 23 November 2011 - 15:50

P.S. Milly:

Ik heb hier nog 2 TV's staan, maar weet werkelijk niet of ze het nog doen, eentje ws niet heel goed en de andere moet het vlgs mij nog echt wel doen. Dus mocht je binnenkort een keer deze kant op willen komen, dan bewaar ik ze voor je, anders breng ik ze naar de kringloop. Ben nl aan het opruimen... :P

• 24 November 2011 - 12:05

Vera:

Oude kleding aantrekken dus volgende week?
    PROFICIAT!!!
    XX

• 24 November 2011 - 13:53

Rijnsburg:

hoy Sigurd en Renee
    Fijn voor jullie om een eigen stekje te hebben .Tweedehands winkel zijn ook leuk om eens door te lopen
    wij hopen dat jullie hier je draai weer zullen vinden in Nederland
    wij wensen jullie veel geluk toe

Groetjes Leen Anja en Oma