Weer terug in Nederland! - Reisverslag uit Boijl, Nederland van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu Weer terug in Nederland! - Reisverslag uit Boijl, Nederland van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu

Weer terug in Nederland!

Door: Sigurd en Renee

Blijf op de hoogte en volg Morris Sigurd & Renee

01 Oktober 2011 | Nederland, Boijl

Na 7 maanden avontuur zijn we weer terug in Nederland! De tijd is omgevlogen en het Boyshome lijkt al weer 3 jaar geleden..!

We hebben er van genoten!

Nu tijd voor eigen plekje zoeken, wonen in een caravan, Sigurd werk zoeken of toch een nieuwe opleiding, sparen voor een nieuwe reis en ik het 4e jaar afsluiten!
Maarrr... Nu eerst tijd om uit te rusten, te verbazen over Nederland, na genieten van al het moois en bij kletsen!

Tot snel en bedankt voor alle leuke reacties op de site!!

Liefs groetjes en knuffels
Sigurd en Renee

• 01 Oktober 2011 - 19:54

Mam:

Jeetje, wat raar... zo dichtbij nu en toch een reactie via de site maar ik doe het graag nog een allerlaatste keertje. Het was fantastisch jullie weer te zien op Schiphol en beste lezers; na alle 'enge verhalen' en ongeruste thuisblijvers:
    "ze zagen er allebei best goed gezond uit". Voor zover je dat aan de buitenkant kan zien natuurlijk.......
    Heel gewoon met beide benen op de grond kwamen ze lopend en wel en zelfs niet met krukken of in een ding op wielen dan toch eindelijk uit een andere uitgang dan aangegeven. (Dachten ze nou echt dat we niet met een welkomstcomite stonden daar....) Sterker nog; als we erin hadden toegestemd was zelfs 'hello goodbey' nog van de partij geweest!
    Ook namens het thuisfront dank voor alle support en medeleven met ons
    liefs van het thuisfront

• 01 Oktober 2011 - 20:44

Henk Rozie:

Riet en ik hebben genoten van jullie verslagen, ze waren zo geweldig, dat we het gevoel hadden heel dicht bij jullie te zijn.
    Ik weet zeker dat jullie nog heel lang zullen nagenieten van deze belevenissen, en ik weet zeker dat het van grote invloed is op jullie verdere leven, je kijk op de wereld en alles wat er in leeft is nu veranderd, maar dat zul je over een poos pas gaan beseffen.

Henk

• 03 Oktober 2011 - 07:47

Vera:

Hee, hoe is het? Goeie vlucht gehad? Nu lekker genieten van treinen die redelijk op tijd rijden, mensen die vooral zakelijk zijn en natuurlijk niet te vergeten; allemaal druk druk druk! Sterkte met deze, en andere, veranderingen. Hihi, scheelt dat het telefoneren nu niet meer zo duur is ;P
    XX

• 03 Oktober 2011 - 12:00

Boudewijn :

Ha! Weer thuis!

Hoe fantastisch jullie mij ook hebben meegenomen op jullie reis, in jullie gevoel en in jullie hart, toch ben ik heel blij dat ik jullie binnenkort weer live mag ontmoeten! Tot gauw!!!
    liefs
    Boudewijn

• 04 Oktober 2011 - 09:58

Milly:

Fijn dat jullie in goede 'staat':P weer terug zijn op het honk, wat of welke dat dan maar moge zijn ;)
    (ben zelf net terug van Ameland, dus beetje late reactie)
    Inderdaad eerst maar eens wennen, aarden, weer wennen en blijven verbazen... maar deze ervaring zal vast en zeker haar vruchten afwerpen in jullie leven. Blijf jezelf, doe wat je graag doet en blijf genieten en verbazen :D
    Liefs, Milly