update - Reisverslag uit Ban Laem Sai, Thailand van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Ban Laem Sai, Thailand van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu

update

Blijf op de hoogte en volg Morris Sigurd & Renee

14 Juli 2014 | Thailand, Ban Laem Sai

Na heel lang slapen zijn we vandaag met een stuiterende snelboot en opspattende golven van Phuket naar een klein eilandje Ko Yao Noi gevaren. Gevaren/ gesjeesd tussen machtige bergen opgerezen uit de zee en aangekomen op een gezellig eilandje met moslim cultuur, uitzicht op zee met de rotsbergen en een bamboe hutje op een berg in de jungle met een waarschuwingsbordje "neem geen eten mee naar binnen, er wonen veel dieren in deze jungle!" Maar nu waar jullie op zaten te wachten... Een kleine fotoimpressie zal ik morgen toe voegen. Liefs ons

• 14 Juli 2014 - 15:11

Anja En Bert:

Wat lekker, een heerlijk eiland, apenstreken die je mag leren en na kan doen, wat moet een mens nog meer. Geniet van de vrijheid en elkaar. Liefs.

• 14 Juli 2014 - 16:25

Gerda:

Je hebt mensen die nemen genoegen met een paar vliegen, wespen en muggebeesten maar je hebt ook mensen die willen meer........ We kijken uit naar de foto's maar geniet vooral eerst!! Liefs de booimannen