Veilig geland - Reisverslag uit Ban Khlong Nong Kha, Thailand van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Ban Khlong Nong Kha, Thailand van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Blijf op de hoogte en volg Morris Sigurd & Renee

13 Juli 2014 | Thailand, Ban Khlong Nong Kha

Wij kunnen ook nooit normaal met het vliegtuig vertrekken! Toen we naar Sri Lanka vertrokken hadden we onze visums niet in orde waardoor we niet konden inchecken..... Dit keer hadden we een half jaar geleden alles netjes geboekt, maar nu waren er geen zitplaatsen voor ons en werden we op de wachtlijst gezet!
Geen zitplaatsen houdt ook in, geen boardingpass, geen boardingpass geen toegang tot vliegtuig! Via via een boardingpass tot Moskou gekregen om bij aankomst in Moskou eerst weer opzoek te moeten naar boardingpass voor vlucht naar Bangkok....

Ach, anders wordt het vliegen ook zo saai hè?! Net veilig aangekomen in Bangkok en we vliegen om 12 uur door naar Phuket, zuidelijk eiland om daar met onze billen in het zand de vakantie te beginnen!

Fijne vakantie allemaal

ps., Bauke Tuinhof, we zijn je echt nog niet vergeten!

• 13 Juli 2014 - 10:11

Anja En Bert:

Hoi lieverdV
    Fijn dat jullie veilig geland zijn .Het avontuur is al snel begonnen. veel plezier en rust vooral lekker uit.Wel af en toe omdraaien als je met je billen in de zon lig.
    Liefs en een dikke knuffel van ons Anja en Bert

• 13 Juli 2014 - 11:51

Vera:

Pfff, hoe moeilijk kan reizen zijn? Het gedoe klinkt heel herkenbaar overigens, maar jullie maken het nu wel heel spannend. Fijn dat vliegen zo eenvoudig is

• 13 Juli 2014 - 11:53

Vera:

huh? Hij plaatst een half verslag! Fijne reis, leuke ervaringen en weinig gedoe gewenst! Lfs Vera

• 13 Juli 2014 - 12:26

De Booimannen:

Ha lieve jongelui,
    Wat een Heeeeerlijk begin van jullie avontuur!!.Het roept bij mij weer het beeld op van alweer 4 jaar geleden...jeetje zeg hoe kan iemand een ticket verkopen zonder stoel als je alleen maar met stoel kan reizen?! Jullie gaan vast nog veel meer hele leuke en ook spannende dingen meemaken. Geniet er vooral van samen. Rust lekker uit ook en natuurlijk flink smeren he.....Liefs ons