Genieten! - Reisverslag uit Samaipata, Bolivia van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu Genieten! - Reisverslag uit Samaipata, Bolivia van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu

Genieten!

Blijf op de hoogte en volg Morris Sigurd & Renee

06 Maart 2017 | Bolivia, Samaipata

Wat een heerlijke vakantie en fantastisch avontuur met elkaar!

Genieten in Samaipata met bomvolle groente en fruit kramen, vrolijke mensen ontmoet, bevolking zo gezellig en open naar elkaar, mooi weer, Morris straalt & speelt & ontdekt, prachtige omgeving en op avontuur in de Jungle; over modderige paadjes de bergen op, met bomen meer dan 1000 jaar oud (groeien 1cm per jaar en zijn meer dan 10m hoog!) 2 slangen 2 apen een boel vlinders, prachtige planten en fantastische uitzichten op de top van de Jungle!

Morgen avond nemen we de bus naar Sucre

Liefs van ons 3

• 06 Maart 2017 - 20:21

Janet:

Wat heerlijk dat jullie zo genieten! Ik geniet met jullie mee.

• 06 Maart 2017 - 20:36

Bert Van Starkenburg:

Prachtige foto's jongens. Geniet morgen van jullie busreis. X

• 06 Maart 2017 - 23:05

Gerda :

Wij kunnen zo heerlijk met jullie mee genieten. Wat een moooooie foto's jongens! Ohh die van Morris bovenop de heuvel ge-wel-dig.Morgenavond op naar een nieuwe plaats..goede reis gewenst alvast xxx ons vertel ons er maar gauw over

• 07 Maart 2017 - 16:17

Vera:

Whaauw wat veel mooie foto's. Het ziet er mooi uit, maar kinderen maken de wereld nóg mooier! Jullie hebben gewoon je eigen mooie wereldwonder bij je!
    Kom maar op met de rest van de foto's. Ik hoop op wifi of internet oid in Sucre ;-)

Liefs Vera

• 07 Maart 2017 - 20:18

Lotta Booiman :

Fijn dat wij kunnen meegenieten van jullie tot nu toe fantastische reis! Terwijl ik waak over jullie planten, kijk ik lichtelijk jaloers naar de foto's. Enjoy ❤

• 09 Maart 2017 - 16:27

Jaap En Bea Kooij:

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Geniet er van.

Groetjes Jaap en Bea.