Veilig geland - Reisverslag uit Samaipata, Bolivia van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Samaipata, Bolivia van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Blijf op de hoogte en volg Morris Sigurd & Renee

03 Maart 2017 | Bolivia, Samaipata

En het begin van de vakantie is mooier dan we hebben kunnen dromen!

De vlucht was gezellig en ontspannen met onze Morris die vol vertrouwen bij ons op schoot zat. Door de mede passagiers werden we gefeliciteerd met zo'n kind en Morris bleef maar zwaaien naar al die lachende mensen.

Maar goed, dat die vlucht zo goed ging, alà... maar dat Bolivia zo mooi is! Wauw!

De bomen en planten staan volop in bloei, de bergen werden bij iedere bocht (die we al toeterend om scheurde) hoger, groener en indrukwekkender met grote rotsformaties in allemaal verschillende kleuren rood.

Vanuit Santa Cruz nu in het idyllisch, nog wat onbekende en schilderachtige Samaipata aan de rand van de Amazone.

Liefs van ons

• 03 Maart 2017 - 20:16

Anja En Bert:

Wat fijn dat jullie na een mooie vlucht weer vaste grond onder de voeten hebben.
    De bochten niet afsnijden daar want dan kan er misschien wel een gevaarlijke duikvlucht achteraan komen. Geniet ervan Dikken knuffel, Anja en Bert.

• 03 Maart 2017 - 20:42

Petra, Raymond & Casper:

Goed te horen dat de vlucht zo fijn is verlopen! Geniet van alle avonturen! X

• 04 Maart 2017 - 11:01

Hélène En Koen:

Wat goed om te horen van jullie top-ervaring! Wij genieten op afstand met jullie mee! liefs K&H

• 04 Maart 2017 - 20:59

Ingrid Bruinenberg:

Goed te lezen dat jullie een goede vlucht hebben gehad en veilig zijn geland. Geniet van al het moois!!

• 04 Maart 2017 - 22:09

Regien :

Hee leukerds! Goed om te horen dat jullie vlucht zo goed ging! Nu lekker genieten! Xx ons

• 04 Maart 2017 - 22:18

Petra En Johan:

Wát een wonderkind die Morris! Dat is dan alvast een zorg minder voor de terugreis. Veel plezier en geniet met volle teugen. Doe vooral voorzichtig, want die hard rijdende bussen... daar heb ik het niet zo op. Veel liefs, Petra en Johan.

• 04 Maart 2017 - 23:42

Gerda:

Te lezen over 'mooie vlucht' en enge bochten......... ,deze omamam is duidelijk niet zo stoer als pap en mam! !