speciaal voor Jelmer;-) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu speciaal voor Jelmer;-) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu

speciaal voor Jelmer;-)

Blijf op de hoogte en volg Morris Sigurd & Renee

29 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Speciaal voor Jelmer, kort en bondige samenvatting, want als ik eenmaal schrijf over al dit leuks en moois....

Begin heel veel regen gehad toen we op Ko yao Noi en op railay zaten, maar dat zorgde voor waanzinnige luchten tussen de bergen!

Vanaf Ko phi phi super weer gehad, zijn wezen snorkelen wat helemaal FANTASTISCH is!!! Op Ko lanta een stukke scooter die voor extra avontuur zorgde in de jungle, berg op.

Ko pha ngang is het mooiste en gezelligste eiland dat we gezien hebben en hebben er gekitesurfd :D was geweldig!!!

Nu in Chiang mai en gaan morgen naar Pai.

Hoe was fietstocht?

Daaaaaaag

• 29 Juli 2014 - 09:36

Blije Jelmer:

Jowww, kijk dat is lekker kort en duidelijk!! T klinkt alsof jullie t GOED hebben. Ben benieuwd wat jullie van het noorden vinden :)

Fietstocht naar Parijs was enorm mooi en intensief. Ben nu nog lekker aan het bijslapen..

Verhalen komen wel als jullie weer in NL zijn.

DIKKE KNUFFEL

Jelmer