vakantie Thailand - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu vakantie Thailand - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Morris Sigurd & Renee Starkenburg - WaarBenJij.nu

vakantie Thailand

Blijf op de hoogte en volg Morris Sigurd & Renee

08 Juli 2014 | Nederland, Noordwolde

Beste allemaal,

Wij gaan weer op avontuur, dit keer gaan we een kleine maand genieten in Thailand!

Ik zal jullie niet lastig vallen met lange reisverhalen, maar voor de liefhebbers zal ik proberen om foto's op de site te zetten. Of ik de foto's kan uploaden tijdens de vakantie, of er na, dat wordt nog een verrassing.

Hele fijne vakantie allemaal!

Liefs Sigurd en Renee

  • 08 Juli 2014 - 13:43

    Bert:

    Als je belang hebt, ik weet nog een prachtig vakantieadres, midden in het bos tegen een prachtige zwemplas aan. De Vikingen hebben het zojuist weer verlaten dus je kunt er op dit moment heerlijk rustig op het strandje liggen.

    Geniet van jullie welverdiende vakantie. XXX

  • 08 Juli 2014 - 14:29

    Betty Marbus:

    Hallo luitjes leuk om weer eens wat van jullie te horen en ik zal jullie zeker volgen en al die mooie foto's bekijken! Goede reis!

  • 08 Juli 2014 - 18:04

    Petra:

    Zag via Anja Z. haar FB dat jullie weg gaan. Heerlijk! Geniet ervan! X

  • 08 Juli 2014 - 19:59

    Jeffrey:

    Heel fijne vakantie:D

  • 09 Juli 2014 - 10:14

    Vera:

    Lieve Sigurd en Renee, geniet van jullie vakantie! Hopelijk komen jullie weer met hele mooie ervaringen terug! Lfs Vera

  • 09 Juli 2014 - 11:09

    Bauke Tuinhof:

    Bericht uit St.Anna! Misschien zijn jullie me vergeten, maar ik volg jullie nog steeds. Keep up the good work!

  • 29 Juli 2014 - 16:17

    Leni Wittekoek:

    Hoi, wat leuk om van jullie weer een aantal reisverslagen te lezen Renee! Ook goed om te horen en te zien dat het jullie samen goed gaat? Mooi... Ik hoop dat het jullie weer veel opsteken van deze reis. Hebben jullie werk? Hoe is het met de ouders?
    Ik werk als pensionado nu als adviseur in de zorg (ong. 1,5 dag p/w.). Erg leuk om zo ervaring over te dragen/ kennis te delen. Verder wonen we nog steeds heerlijk op de NW- Veluwe.
    Binnen mijn Soroptimistclub hebben we nu een project in Peru: Women Literacy project voor moeders van kinderen uit de berggebieden die op school bv Engels leren. Met o.a. onze bijdrage worden de moeders geschoold zodat ze meer begrijpen van wat de kinderen leren...! Erg gericht, maar dat wilden we ook.
    Ik hoor later graag nog eens van jullie. Groeten aan je moeder Renee, tot ziens/ horen en groet voor jullie beiden,
    Leni Wittekoek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Morris Sigurd & Renee

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 162901

Voorgaande reizen:

28 December 2019 - 01 Januari 2030

Exploring the world, exploring our life

02 Maart 2017 - 30 Maart 2017

Morris Sigurd & Renee in Bolivia

11 Juli 2014 - 06 Augustus 2014

Vakantie Thailand

02 Maart 2011 - 30 September 2011

Childrens home Sri Lanka en op avontuur!

Landen bezocht: